KLOSTERNYT

25.februar 2002

Indkaldelse til ordinær generalforsamling

Dagsorden

Tid                                                                                  Onsdag den 20. marts 2002 kl 19.00.

Sted                                                                                Biblioteket

1.                   Valg af dirigent og to stemmetællere

2.                   Formandens beretning

3.                   Forelæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse

4.                   Forslag fra bestyrelsen

5.                   Forslag fra medlemmerne

6.                   Fastlæggelse af kontingent og budget for 2002

7.                   Valg af bestyrelse og to suppleanter, jf § 9

8.                   Valg af revisor og revisorsuppleant

9.                   Eventuelt

Ad pkt. 5  Forslag, som ønskes behandlet på generalforsamlingen, skal skriftligt tilsendes formanden René (41) senest tirsdag den 12. marts 2002.

Ad pkt. 7

På valg er

Lasse (6) - villig til genvalg

Lennart (11) - villig til genvalg

Marianne (12) kasserer - ikke villig til genvalg

Rene (41) formand - villig til genvalg

Rene blev valgt som formand i 2001 for et år, da den tidligere formand Finn

Lysell udtrådte af bestyrelsen før tid

Vel mødt

Formandsberetning, Grundejerforeningen Klosterparken Februar 2002

Kære beboere i Klosterparken.

I forbindelse med Generalforsamlingen d. å. Vil jeg lægge ud med at rose den siddende bestyrelse for det flotte og energiske stykke arbejde der er blevet udført i indeværende periode.

Jeg sætter stor pris på den seriøse indsats alle deltager med.

Dernæst vil jeg også ved denne lejlighed sige mange tak til alle jer beboere som virkelig er gået til den ved de 3 gange fællesrengøring, flot.

Vi har købt hjælp til beskæring af div. træer efter henstilling fra beboerne. Det har givet luft og lys. (dog skal vi igen i år have foretaget beskæringer)

Af disse årsager synes vi i bestyrelsen at vi er meget tæt på at have fået bund i vores fællesarealer, det har virkelig pyntet.

Vi har også i perioden fået opført vores nye flotte fælles-redskabsskur, til glæde for os alle. Også her har der været frivillig hjælp til færdiggørelsen.

Bestyrelsen har og fortsætter med at deltage i møder, med de øvrige grundejerforeninger langs

motorvejen ,for at få nedbragt støjen herfra.

Status pt. er at  3 folketingsmedlemmer fra vores region arbejder på i fællesskab, at lægge pres på Danmarks nye trafikminister.

Kommunen er blevet kontaktet idet vi ønsker etableret stillevej i Klosterparken. Forslaget indgår i kommunens prioterring for 2002)

Legepladserne har haft det bedre og derfor har Lars nr.3 og Peter nr.44 arbejdet med dette projekt og der foreligger til generalforsamlingen forslag til udbedring af disse.

Med et lille udpluk af hvad vi har arbejdet med i bestyrelsen vil jeg hermed takke for denne gang og glæder mig til at møde jer til Generaljorsamhngen år 2002.